Известие

Collapse
No announcement yet.

Малък проблем следкато запаля сутрин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Малък проблем следкато запаля сутрин

    Здравейте,
    Първо искам да ви честитя коледата и имения ден на всички именници.

    Тази сутрин имах малък проблем след като запалих колицата си.
    Парвия път запали и изгасна.след като варнах контактния ключ и повторно дадох контакт забелязах че индикатора за маслото не светна.запалих колата почаках малко и реших да натисна педала на газта,получи се едно пукане и оборотите паднаха от 1400 на 700 - след няколко минути този проблем изчезна.

    Някои имал ли е подобен проблем, и от какво може да е?

    Предварително Ви благодаря за отговорите
    Last edited by remz; d.m.y г., 15:43. Основание: Малък проблем след като запаля сутрин
    AlfaRomeo 146 1.4TS '99 - ГИ BSM

  • #2
    Ами проблема ти се състои в това че двигателя ти е умрел от студ в тоя бахър сутрин затова така ти прави споко
    ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
    Nissan Qashqai 2,0 140hp
    Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
    ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

    Comment


    • #3
      Те може да са много причините.Дебитомер,дюзи,датчици.хубаво е да я види човек който разбира,защото ще ти е малко скъпичко докато налучкваш едно по едно.А ако искаш можеш и да пробваш с разкачена букса на дебитомера,преди да си я палил сутрин.
      Успех.Надявам се поне малко да съм те насочил.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        ей верно отивайте на сервиз да видите за кво става въпрос!

        Сори за спама: еи Xtreme7 ко прайш бре човек?Ко става из Шумена?Айде желая ти весели празници и да внимаваш с матора зимата Поздрави колегите!
        145, 1.6 I.E. Boxer
        Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
        Subaru Legacy 2.5

        Comment


        • #5
          най вероятно е от студения двигател.

          Сменен дебитомер,тем.датчик,ламбда сонда ,почистен дросел и моторче за празен ход

          други идеи
          AlfaRomeo 146 1.4TS '99 - ГИ BSM

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от remz Покажи съобщение
            най вероятно е от студения двигател.

            Сменен дебитомер,тем.датчик,ламбда сонда ,почистен дросел и моторче за празен ход

            други идеи
            Майсторско ухо+око=решаване на проблема.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              И според мен мотора ти е бил много студен.
              Баща ми има Делта 1.8 и тя на минус 8-9 градуса пали и гасне но след това няма проблем.
              То няма кола дето в най големите бахъри да работи перфектно от студен старт.

              Пък и горивото е мноо кофти така ,че не си бутай колата.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
                И според мен мотора ти е бил много студен.
                Баща ми има Делта 1.8 и тя на минус 8-9 градуса пали и гасне но след това няма проблем.
                То няма кола дето в най големите бахъри да работи перфектно от студен старт.

                Пък и горивото е мноо кофти така ,че не си бутай колата.
                Какъв студ бе колега;моята като беше добре миналата година при -20 завалено завърта ,ама пали от раз и нито гаснеше,нито менеше обориотите.
                Така че наред ли е всичко с акомулатор и на -40 трябва да запали без проблем.
                Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от remz Покажи съобщение
                  Здравейте,
                  Първо искам да ви честитя коледата и имения ден на всички именници.

                  Тази сутрин имах малък проблем след като запалих колицата си.
                  Парвия път запали и изгасна.след като варнах контактния ключ и повторно дадох контакт забелязах че индикатора за маслото не светна.запалих колата почаках малко и реших да натисна педала на газта,получи се едно пукане и оборотите паднаха от 1400 на 700 - след няколко минути този проблем изчезна.

                  Някои имал ли е подобен проблем, и от какво може да е?

                  Предварително Ви благодаря за отговорите
                  Проблемът ти с много голяма сигурност е от ГИ-то. Моята е със същия ГИ и понякога (най-вече зимата) пали ето така. Сори за качеството на клипчето, но става ясно какъв е проблема. Има много изписано по темата в газовия раздел. Ето това например. Най-вероятно става дума за запушващи се бенз дюзи, вследствие карането продължително време на газ. Друг вариант е кофти компютър на ГИ-то, но има и колеги със същия ГИ и без проблем. Аз лично карам предимно на бенз зимата и си пали без никви грижи. Мога да тръгна веднага. Ако караш с непрекъснато включен ГИ, накрая може и да останеш някъде. Провери си акумулатора дали е силен, че може да се наложи да палиш по 20-30 пъти и да не запали. При мен и дотам се е стигало, преди да разбера, че е от газта.
                  Пробвай я 2-3 дни само на бенз и ако се оправи, значи е това. Преди 1 година ме съветваха да сменям дебитомер, сонди, МПХ, свещи и какво ли не, части за 1000лева, които нямаше да дадат никакъв резултат.
                  Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 18:56.
                  2014: Deutschland über alles

                  Comment

                  Working...
                  X